Roxy go on. Supercool.

Rok 2007, naše druhá roxy sezóna. Nepřešlapujeme, navrhujeme nový layout: „Cool! Perfect!” Zkusili jsme předimenzovat ikony DJs a adekvátně vychytat typo: „Supr cool! Absolutely perfect!”  S každým DJ jsme si řádně vyhráli, podobu vystihli – DJs jsou citlivé bytosti.

Design by Donlic

Milane mám skvělý nápad – celý katalog postavíme na fotkách. Strany uvnitř katalogu jsou skvělé… v tomto duchu to bude ok. Na straně 2, dole v rohu Milane – nenašel by jste jinou fotku misto toho psa? Třeba výřez, detail… nějakou světlejší? Milane, přece jenom mám poslední

Vizuální styl komunikační agentury

Mladá komunikační agentura milující svou specializaci na medicinský segment, si vysloužila logo plné lásky, úspěšné spolupráce a pozitivního záření. Accounti, specialisté, creativci, consultanti neopouštějte se!

Architekti z DRNH

Architektonickou kancelář DRNH máme rádi. Pomalu budujeme vzájemnou důvěru, nespěcháme. Architekti bývají k designu podezřívaví, jsou zvyklí pracovat v dlouhých etapách. Někdy se návrh nelíbí, a to se pak půl roku nevidíme, ale když se práce podaří, všude ji chválí.

Dobré rady Petra Freye

PhDr. Petr Frey, Sr. VP, head of Integrated Comm.Dep., FCB Prague, Part of Draft FCB Group, to je guerilla, viral, direct, outsorce. Buďme opatrné, my nešťastné cílové skupiny, míří na nás třeskuté zbraně. Vše zabaleno v adekvátním elegantním designu.

Nosíš Fetish Underwear?

Jemný materiál s vybranými vzory. Překvapivý střih, pro odvážné. Antikonfekce. Kult výstřední osobnosti. Nezajímavá, všemi přehlížená a možná i zbytečná tečka nad „i“ se rozvinula do krásného ornamentu a ohromila všechny okolo. Milan pro ženy.

Umělci na složce

Ikony umělců pro milovníky umění, sběratele, ředitele, galeristy, redaktory, studenty, příbuzné. Dejte si referáty do patřičné složky, Palla není Kvíčala. Rónai, Ruller, Stratil, Preková… Ikony umělců pro windows zde, pro maca tady. Zdarma, pro všechny znalé.

999 plan

Tajemná značka. Práce která vyžadovala velkou opatrnost. Vyjádřit možnost převrácení, ale nepřevrátit. Taky jsme se dozvěděli jak se vytvářejí čárové kódy a jak si s nimi hrát, aby výrobek nesl to správné poselství. Skryté vzkazy kupujícím.

Vyladěná Fléda

Sezóna 005/6. Fléda se skvěle rozběhla a bylo důležité, v tak velkém množství akcí, udržet styl klubu. Zachovala se proto ilustrace jako nejvýraznější prvek, ale rozehrály se různé formy kresby pro jednotlivé akce a klubové noci, které doladily celkovou flow. Diktujete styl, libuje si promotér.